Reklamace a vratky zboží
VRATKY (použité, ale funkční produkty)
Pro některé druhy zboží nabízíme až 120 dní na vyzkoušení - plnou cenu zakoupeného zboží vracíme obratem po obdržení a zkontrolování vráceného zboží. Prosíme kontaktujte nás předem na telefonu 777 456 522, na emailu dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz, pokud se rozhodnete vrátit nějaké zboží z Vaší objednávky. Uveďte číslo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu, na který máme peníze za vrácené zboží zaslat. Pro odeslání zboží využijte služby "Zpětná zásilka" od Zásilkovny. Zabalené zboží přineste na výdejní místo Zásilkovna a obsluze nahlaste kód 95899804. Obsluha vytiskne štítek a odešle na naší adresu na naše náklady.
REKLAMACE (nefunkční produkty)
Dorazilo Vám zboží poškozené, nebo se porouchalo v rámci dvouleté záruční lhůty?
Přijměte prosím naši omluvu, pečlivě naše dodavatele vybíráme ale ne vždy lze nulovou poruchovost zajistit.
V případě poruchy nám dejte vědět na dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz, fakturu nepotřebujete, stačí, když dohledáte v emailu číslo objednávky nebo si alespoň vzpomenete, pod kterým emailem jste objednávku zadali. Poté číslo objednávky dohledáme u nás v systému a odešleme Vám email s těmito instrukcemi: Zabalené zboží přineste na nejbližší výdejní místo Zásilkovna a obsluze nahlaste kód 95899804. Obsluha vytiskne štítek a odešle na naší adresu na naše náklady. Vaši reklamaci vyřídíme obratem po doručení.
Zašlete prosím pouze vadnou část výrobku. Například u elektrických zubních kartáčků zasílejte pouze tělo kartáčku v neoriginálním obalu.
PODMÍNKY
Náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu a náklady na dopravu reklamovaného zboží po vyřízení reklamace hradí prodávající.
Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.