Reklamace a vratky zboží
VRATKY
Pro některé druhy zboží nabízíme až 120 dní na vyzkoušení - plnou cenu zakoupeného zboží vracíme obratem po obdržení a zkontrolování vráceného zboží.
Prosíme kontaktujte nás předem na telefonu 777 456 522, na emailu dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz nebo chatu v eshopu, pokud se rozhodnete vrátit nějaké zboží z Vaší objednávky. Uveďte číslo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu, na který máme peníze za vrácené zboží zaslat.
Můžete také využít formuláře "Odstoupení od kupní smlouvy", který prosím zašlete vyplněný na e-mail adresu: dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz či společně s vráceným zbožím.
Adresa pro zaslání vratky je:
Wikinomist,
Tomkova 2099/1
Tábor
390 01
formular_odstoupeni od kupni smlouvy dentalweb - PDF
formular_odstoupeni od kupni smlouvy dentalweb - WORD dokument
Můžete také využít služby Zpětná zásilka od Zásilkovny. Zabalené zboží přineste na výdejní místo Zásilkovna a obsluze nahlašte kód 95899804. Obsluha vytiskne štítek a odešle na naší adresu.
REKLAMAČNÍ ŘÁD
Dorazilo Vám zboží poškozené, nebo se porouchalo v rámci dvouleté záruční lhůty?
Přijměte prosím naši omluvu, pečlivě naše dodavatele vybíráme ale ne vždy lze nulovou poruchovost zajistit.
V případě poruchy nám dejte vědět na dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz, Vaši reklamaci vyřídíme obratem.
Pro popis závady můžete také využít Reklamační protokol
Náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu hradí kupující. Náklady na dopravu reklamovaného zboží po vyřízení reklamace hradí prodávající.
Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.