Reklamace a vratky zboží

 

VRATKY

Pro některé druhy zboží nabízíme až 120 dní na vyzkoušení - plnou cenu vracíme obratem po obdržení vratky.

Prosíme kontaktujte nás předem na telefonu 777 456 522 nebo na emailu dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz, pokud se rozhodnete vrátit nějaké zboží z Vaší objednávky. Uveďte číslo objednávky a číslo Vašeho bankovního účtu, na který máme peníze za vrácené zboží zaslat.  Obratem Vám bude Vám vygenerováno číslo vratky, které je potřeba uvézt spolu s vraceným zbožím.

Můžete také využít formuláře "Odstoupení od kupní smlouvy", který prosím zašlete vyplněný na e-mail adresu: dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz či společně s vráceným zbožím.

Adresa pro zaslání vratky je: 

Wikinomist, 

Tomkova 2099/1

Tábor

390 01

formular_odstoupeni od kupni smlouvy dentalweb - PDF

formular_odstoupeni od kupni smlouvy dentalweb  - WORD dokument

REKLAMAČNÍ ŘÁD

Dorazilo Vám zboží poškozené, nebo se porouchalo v rámci dvouleté záruční lhůty? 

Přijměte prosím naši omluvu, pečlivě naše dodavatele vybíráme ale ne vždy lze nulovou poruchovost zajistit.

V případě poruchy nám dejte vědět na dentalweb(zav!nac)dentalweb.cz, Vaši reklamaci vyřídíme obratem.

Pro popis závady můžete také využít Reklamační protokol

Náklady na dopravu reklamovaného zboží k prodávajícímu hradí kupující. Náklady na dopravu reklamovaného zboží po vyřízení reklamace hradí prodávající.

Kdo má právo podle § 1923 občanského zákoníku, náleží mu i náhrada nákladů účelně vynaložených při uplatnění tohoto práva. Neuplatní-li však právo na náhradu do jednoho měsíce po uplynutí lhůty, ve které je třeba vytknout vadu, soud právo nepřizná, pokud prodávající namítne, že právo na náhradu nebylo uplatněno včas.